Årsresumé 2012 del II

- Åkte äntligen till Spanien med min kärlek
- Vart på liseberg med Axel, hans kompisar och min bror
- Kollade på Maskinen
- Jobbade en hel del men gjorde även mina sista dagar där
- Skolan startade och mitt sista år
- Piercade örat!


- Köpte mina boots
- Klippte bort mina slitna sommar-toppar
- Tyckte man kunde få gå till skolan i onepiecen
- Beställde hem foton till min LOVE-ram
- Åkte till Spanien med min familj och familjen B
 

- Var sjuk en jäkla massa
- Vart sjuk på sista seglingen med Westkust
- Hade myskväll med teknikbrudarna och upptäckte min sjuka råttfobi
- Köpte mig en platt-tv äntligen, haha!
- Hade höstlov
- Gjorde högskoleprovet
 

- Firade mamma som fyllde 40!
- Var på maskerad, jag och Axel vart utklädda till Grease, sjukt snygga vart vi ;)
- Ändrade en del av min kost och tog tag i träningen (vilket jag ska fortsätta med nu när skolan börjar igen)
- Pluggade matte inför sista jäkla matteprovet.
- Firade pappa som fått nytt jobb
- Handlade julklappar
 

- Bakade pepparkakor
- Jag och Axel fick för oss att gå från stan ut till hans pappa i kylan, galet men mysigt!
-Drömde att Seth (från Johan Falk-filmerna) var min pappa
- Provade TRX för första gången och insåg att jag hade überklena muskler
- Fortsatte plugga äckelmatte
- Myste med julkänslorna
- Tränade grymt bra
- Min kärlek blev min (såkallad) fästman! ♥
- Gjorde Matte D-slutprovet
- Gjorde en fin snögubbe i vinterlandet
- Min mage fuckade ur när jag började äta allt igen
- Firade jul med min familj ena dan och med Axels familj dan efter
- Firade nyår med mina underbara vänner och mitt hjärta = nyårskyss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: