Ville bara säga hej!

Jag lever faktiskt, tro't eller ej ;)

Har vart hemma denna veckan också, det gick inte efter i tisdags att gå till skolan, så bestämde att jag skulle stanna hemma resten av veckan och vila.

Så vad har jag gjort.. Jo jag har tagit långa promenader varje dag på 2 timmar, läst böcker, bakat, druckit te, varit med Axel. Ja bara sånt jag tycker om att göra helt enkelt! Stängde faktiskt av mobil och dator också i 2 dagar - sjukt skönt!! Då kunde jag verkligen slappna av!

Dagarna har gått sjukt fort och jag förstår nu vad pensionärer menar med att dagarna går så fort även om man bara har en sak att göra typ, haha!

Igår hade jag och mamma en dag tillsammans och provade balklänningar och åt lunch i Gbg! Och jag hittade en klänning tillslut som jag blev smått förälskad i, haha! En vinröd, axelbandslös i chiffong.
På kvällen kom Maiapiraya, så vi kollade på mellofestivalen och Magic Mike! Mycket mysig kväll!

Nu sitter jag på bussen till Axel så får se när jag uppdaterar nästa gång!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: