rubrik.

Åkte som sagt till Axel i söndags och har varit där och myst sen dess. Har bara tagit det lugnt, gått promenader, kollat på film.. ja bara slappat helt enkelt. Som jag har gjort det senaste nu inser jag.. haha. Men vart till IKEA igår. Axel gör om sitt rum till ett tv/data-rum, så han köpte en bäddsoffa som även skulle vara skön och sitta i och tvbänk osv. Så vi vart där i tre timmar, haha! Tiden gick galet fort! Men han hittade typ allt han skulle ha och rummet blev väldigt bra! Nu är det bara tvn som skulle inhandlas imorgon. 
 
På vägen hem idag så stannade jag lite längre i Göteborg och gick in på Lindex och bestämde mig för att köpa jackan som jag velat ha ett tag. Kunde inte hålla mig längre, hihi! Men ni får bilder på den imorgon!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: