Underbara vårdag

Det känns lite deppigt på bloggen när jag skriver inläggen om hur jag mår ibland, men jag tycker att det behövs. För det första behöver jag skriva av mig och för det andra så är det någon annan där ute som kanske känner igen sig. 
 
Men denna helgen har i alla fall varit en toppenhelg! Fredagen gav ett ligga-inne-och-mysa-väder, så jag spenderade eftermiddagen framför en serie. På kvällen åt vi tacos och sedan blev det Hairspray på tv och en Ben&Jerry's. 
Igår vaknade jag vid 9 och då städade vi hela huset, sedan åkte jag och mamma till IKEA. På eftermiddagen åkte jag till Axel, vi gick en lång promenad i det underbara vädret. Sedan blev jag bortskämd med att han gjorde middagen och jag fick inte veta vad det skulle bli. Det blev supergott i alla fall! 
 
Idag gick vi upp klockan 10 och vart på gymmet kvart över 11. Haha, har nog aldrig hänt att Axel vart där så tidigt. Men vi körde ett mage-rygg-pass och jisses vart har mina ryggmuskler tagit vägen? Kommer nog ha en go träningsvärk imorgon. Insåg också att rosa detaljer på skorna matchade inte de orangea detaljerna på träningsbyxorna, haha, men whatever.. 
 
Sedan åkte vi till Överby, behövde leta efter en bikini som jag velat ha. Men den fann vi inte, så det får bli en sväng till Göteborg i veckan. 
 
Har tyvärr inga fina vår-bilder att bjuda på från helgen så bjuder på en gammal strandbild från Spanien - i väntan på studenten och Rhodos!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: