Påskhelg

Glad Påsk i efterskott på er!
 
Ligger här och har desperat letat runt på varenda hemsida efter en jäkla studentklänning. Nu är det inte kul längre. Allt är slut överallt i min storlek.. Men så hittade jag till sist Boozt och hittade klänningen som jag velat ha på Bubbelroom men som är slutsåld. Så klickade hem den fort som bara den och hoppas på att den passar. Gör den inte det så skiter jag nog i studenten.. nästan, hehe.
 
I torsdags åkte jag hem till Axel och myste. Åt påskmiddag med hans mamma och syster, och sedan latade vi oss. På fredagen åkte vi hem till mig för vi skulle upp tidigt dagen därpå. Så på påskafton åkte vi ut med min familj till Orust och firade med Nina och hennes familj och en till familj som är nära vänner till oss. Vi lekte lekar och grillade. Lite småkallt men en solig, härlig dag. 
 
Påskdagen var dagen som släkten hade fruktat över.. dopdag för kusinen förbjudet tidigt. Upp klockan 7, men i och med sommartid så tappade man en timme och det var klockan 6 för kroppen. Sen var det inte bara dop utan även mässa eftersom påskdagen är en stor dag för kyrkan. Men som tur var så blev det i alla fall en god frukost hemma hos dom efteråt med massa gott bröd och pålägg, frukter, och sedan kladdkaka och bullar efter det! När vi kom hem så stensomnade jag och Axel i ett par timmar. Sen har vi haft det trevligt med mina kusiner och morbror och fru. Så summan av kardemumman blir ändå en mysig helg!
 
Nu ska jag nörda lite serier tänkte jag, lääänge sedan jag gjorde det!
 
Nördarna! Hjärtat fick en bästa kompis som spelade samma spel.


Dagens fika blev på baksidan, uuuunderbart väder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: