Glasfiber i näsan och bikiniproblem

Redan onsdagkväll.. vart tar tiden vägen?? Får lite lätt panik när man tänker på allt som ska göras innan man liksom kan slappna av och njut av studenten.
 
Haha måste berätta en ganska hemsk sak. Igår satt jag och Maia och skrev på vår projektrapport (i hela 3,5h!!) och medan Maia skrev så satt jag och pillade på en bit med glasfiber som vi fått till vårt projekt. Smarta Natha glömmer bort att glasfiber inte är att leka med och kliar sig i näsan.. Fy SATAN vad ont det gör att ha glasfiber i näsan!! INGET ATT REKOMENDERA! Gick ju inte att få bort heller... 
 
Meeen, näsan mår fint idag så det försvann nog efter ett X antal snytningar och näs-tvätt, hehe. 
 
Skulle ju leta bikini i Götlaborg idag med Axel. För det första hittade jag inte den jäkla bikinin.. så måste nog beställa den. Att beställa från H&M är inget jag gärna gör pga deras oändligt långa leveranstid. Plus att bikinisar är inget man chansar på storleken på. Men har troligen inget val, vill ju så gärna ha den (eller prova och se om den sitter lika snyggt som jag hoppas..). Sen efter ett tag upptäckte jag att jag inte ens hade med mig kortet så hade ändå inte kunnat betala någon bikini om jag hade hittat.. haha!
 
Axel hittade i alla fall en grymt snygg keps. Hans nuvarande ska vara vit, men är typ grå och är så sliten så tyget har börjat gå sönder på t.ex. knoppen uppe på kepsen. Det ser ut som han har en liten toffs.. haha.
 
Veckans och förra veckans tidsfördriv i skolan.. haha. Det kan bli grymt snygga kombinationer med appen Split Pic..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: