Tjejkväll och råttfobi

Kom hem för en stund sen från en himla trevligt tjejkväll med brudarna i klassen. Vi åt tacos och bara satt och snackade, precis som en tjejkväll ska vara! Minus en grej.. Jag har alltid tyckt råttor är äckliga, just den där svansen och att för mig är dom kloakdjur. Men inte vart mer med det. Tills min kära vän tog ner några av sina råttor och visade dom för oss ikväll, så höll jag på att dö. Jag kallsvettades och tillslut började jag gråta. Haha, låter töntigt, men har aldrig vart med om något liknande! Det var riktigt läskigt att jag har sån rädsla för dom som jag inte hade en aning om.. Haha. Men förutom det så var det en jättemysig kväll! ♥
 
Ni får två snygga bilder från när vi gick i 1an, så typ två år sedan.. haha.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: