Tiden går för fort

Nu har ett helt höstlov gått, och jag borde sova! Det går lite för fort tycker jag nog. Det är snart en månad kvar bara tills jag har mitt sista matteprov för ett braaa tag framöver. Alltså slutprov i matte D. Sen vet man inte när man har matte igen.. Skönt det, haha. 


Gjort sen sist, myst med min Mandy och kollat på en grymt dålig film. Play, den svenska filmen. Jag fattar budskapet men den är extremt dåligt gjord på alla vis. Men vi åt massa popcorn och snackade så det gjorde inte så mycket att filmen vart dålig! 


I helgen har jag myst med min pojk, bakat en jäkla massa kladdkakor, vart på IKEA, myst lite till, vart på kalas hos mitt gudbarn som fyllt 2år. Sen haft ett riktigt söndagsdeg med mig själv i sängen framför One Tree Hill när Axel åkte hem. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: