Jävla dag..

Min dag började bra med att vakna upp bredvid den finaste jag vet. Men sen gick allt utför...

Kommer till skolan och ska redigera film, programmet går inte att öppna, byter webbläsare till den som funkar sämst med programmet, men där funkar det tydligen. Ska spara redigeringen men då går det inte i den webbläsaren. Får börja om med allt. Sen går det inte att göra det jag vill och jag fattar inte riktigt programmet, så bestämmer mig för att börja om på min Mac när jag kommer hem. Hela datorn dampar ihop för minnet är fullt. Så pluggar matte när datorn jobbar, och matten går inget bra heller.
Men nu så, kan snart börja redigera filmen igen!

Tröstar mig med varm choklad! Och det blir redigering all night long...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: