Hard work work

Har vart och tränat med Axel ikväll här i Trollhättan. Körde bröst åfytusan vad jag är otränad... Tror inte jag tränat mina armar-axlar-bröst på riktigt sen jag spelade badminton för typ 5 år sedan.. Jag skämdes över hur lite vikt jag klarade, hahah!

Jag tyckte att dom hade en sjukt smart grej i omklädningsrummet (för oss som alltid glömmer sitt lås) där man satte sitt lås när man inte var där. Så sa jag det till mamma men hon vart inte lika impad "nyckeln då..?" Hon tänkte steget längre och menade att glömmer man låset så glömmer man väl troligen nyckeln också, haha! Då vart det inte lika smart längre... Haha!

Bjuder även på en otroligt fin bild på mig som Axel tog när vi tränat klart.. Väldigt glad chey...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: