Brum brum bil

Min chef ringde mig i torsdags och undrade om jag kunde jobba i fredags och igår. Mitt sommarjobb börjar redan nu på helgerna. Jobbar i Uddevallas Gästhamn! Så var och jobbade några timmar under dagen. Vi har inte riktigt kommit igång eftersom vi ska flytta hamnkontoret, men det kommer bli superfint och massor att göra när det är klart!
Men har sovit hos Axel eftersom det är typ närmare från honom. Så vi har haft det mysigt i det underbara vädret!

Igår åkte vi ut till mamma och pappa som låg med båten på Gullholmen och åt middag, och idag har vi vart ut till Orust och kollat på min kusin som spelat fotboll och sen vart en sväng till Göteborg.

Så vad har jag gjort i helgen.... kört bil, Hahah!

(och cyklat..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: