Längesen sist

Blogg.se kan ju ta och köra upp nått.... Blir så irriterad över att dom inte fixar till sin app så den funkar! 
Har inte suttit vid datorn sen jag skrev sist typ, så därför har det inte blivit några inlägg! Just nu sitter jag och kollar på en sovande Axel som inte är så pigg!
 
Sen sist har jag vart i Göteborg med Maia och tatt ett glas vin på en uteservering, och snackade om våra intressanta sommarjobb! Vi bara jobbar typ så det var det enda vi hade att uppdatera om, haha! Men det var mysigt!
 
I söndags kom alla skutor till Uddevalla då det har vart Nordisk seglats, och det var rena tortyren att jobba i hamnen och se alla från Westkust osv. och inte få vara med, haha! Så jag och Axel låtsades för en liten stund att vi var med och sov där mellan måndagen och tisdagen. Mys och jag fick träffat folk som jag inte träffar annars, så jag vart glad för den lilla stunden!
 
I Onsdags hade vi lite lektion inför vårat VHF-prov som vi ska göra nästa vecka.. euuw! Det drog över tiden och det blev så sent så snällaste Bella som jag jobbar mig erbjöd sovplats i hennes lägenhet. Igår så vart vi till Harrys på lite afterwork, käkade och vart med i quizzet.. det gick väl inte så bra ;) Så det blev två nätter hos Bella med världens service! Färdig lunchlåda och nybakat bröd till frukost. Hon är för söt! 
 
Eftersom min familj minus mig ligger på en strand i Spanien och gottar sig så är jag överallt utom hemma, vart hemma 10 minuter igår i och för sig och duschade och packade nya kläder.. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: