Äntligen en uppdatering

Äntligen har dom uppdaterat appen så jag kan blogga lite oftare! Är faktiskt ledig idag så jag ska hem till Stenungsund och träffa min mandarin en stund! Det var så längesen! Blir nog en sväng till stranden.

Smarta natha gick upp halv 11 och hade gott om tid på sig innan bussen in till stan skulle gå, dom går halv, en gång i timman, och jag skulle med bussen till Uddevalla 12.55, så 12.30 kunde jag ju ta bussen. Men helt plötsligt får jag jättebråttom och skyndar mig till bussen, när jag kommer in till stan inser jag att jag tatt bussen en timma för tidigt..... Så nu sitter jag på bussen in till Uddevalla som gick en halvtimma tidigare så ska kolla lite i affärer innan tåget hem går!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: