Palsternacka.. ?

Whoohooo, slutprovet är gjort och jag har ingen mer kemi nu! Slutprovet kan ha gått hur fan som helst, haha.. Kändes helt okej, men man vet aldrig!

Skulle göra mat förut, lax med någon fyllning i ugnen med rotfrukter. Jag börjar med att skala potatisarna och har hunnit skala nästan hälften när jag kommer på att det skulle vara klyftpotatis och ska såklart inte skala dom då.. Sen så skulle jag strimla palsternacka och lägga i, har ingen aning om hur en palsternacka ser ut så jag tar den enda saken bland grönsakerna som jag inte vet vad det är och strimlar den.
När jag satt in allt i ugnen så tycker jag att det luktar sjukt äckligt och klagar över att jag vill spy av lukten. Då kommer pappa på att det är pepparrot som jag strimlat i........ BRA där natha!

Ush, laxen blev god i alla fall.. haha!

Saknar sommaren! Men det går mot ljusare tider, även om det vart pissväder idag.


Kommentarer
Skrivet av: Ja ja

Men laxen blev grymt god. Bra där Natha :)

2012-01-13 | 18:42:46

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: