Årets lista: 2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag sommarjobbade och blev beroende av Instagram (inte lika grovt längre, haha!)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga, förutom att träna bättre osv som jag alltid säger. Ska se om jag lyckas detta året ;)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, inte vad jag vet.. hoppas de väntar lite till, haha!

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej som tur är!

5. Vilka länder besökte du?
Spanien, Danmark och Norge.

6. Är det något du saknade år 2011 som du vill ha år 2012?
Nej det tror jag inte, 2011 var ett väldigt bra år med alla fina vänner och familj! 

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
13 december! ♥

8. Vad var din största framgång 2011?
Hmm, jag hade nog ingen, kanske 2012 blir mitt år? haha

9. Största misstaget?
Att jag struntade i att plugga, pluggade endast för G-nivå...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej inget allvarligt

11. Bästa köpet?
Köpte så mycket som blev favoriter, så har nog inget speciellt.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, fikor i mängder, resor till Jonatan. 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag fick sommarjobbet,helt klart!

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
LMFAO - Party Rock Anthem
Chris Medina - What are Words
Veronica Maggio - Jag kommer

15. Hur tillbringade du julen?
Med min familj, farmor, farfar och kusiner hos min faster.

16. Favoritprogram på TV?
Ensam mamma söker och Fråga Olle-dokumentären haha!

17. Bästa boken du läste iår?
Läste knappt något förra året men de två jag kommer ihåg var "14 år till salu" och "Elsas värld" och dom var sjukt bra.

18. Största musikaliska upptäckten?
Hmm.. svårt, lyssnar på det mesta. Men Adele måste jag nog säga då.

19. Årets bästa film?
Ush vad jag hatar dessa frågor, man kollar ju på så sjukt många filmer.. In Time var ju rätt nice.

20. De bästa nya människorna du träffade?
Träffade en hel del nya, men personer som blivit nära vänner är Simon (Maias pojk), Linus, och alla nya på Westkust.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: