Träningsvärk x1000

I fredags hade jag ganska lindrig träningsvärk om man jämför med den värk som skulle komma..
"Bara" lite träningsvärk i rumpa och lår. Så igår så gick jag och Axel upp vid 11 och åt frukost sen drog vi till gymmet. Körde skiten ur mina muskler i magen som jag aldrig kört tidigare så jag ville spy. Alla tycker det är så konstigt att jag jämt håller på att spy när jag kör så hårt, haha. Men det är om det är en ny sorts träning eller en träningsform jag inte kört på länge. Så har jag inte tränat under hela sommaren så ligger spyan i munnen under första träningen...
 
När jag vaknade idag var det värre än värst. Detta är nog toppen av träningsvärken! Kan knappt andas utan att det värker och ingen får typ ta i mig, haha. Men men jag vet i alla fall att jag har tränat ;)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: