Myshelg

Gjorde minsta möjliga i fredags, var glad över att matten äntligen är slut och kollade på serier! Får veta betyget imorgon förresten... *håller tummarna!*
 
Igår vid 12 åkte jag och brodern ner till gymmet och pumpade våra muskler lite, bra att träna med personer man inte brukar träna med för att få lite nya idéer till övningar att göra! Sedan skyndade vi oss hem och snabbt in i duschen och jag hann PRECIS med tåget till Axel. Det var på sekunden, så det var tur att det var en jäkla massa folk som skulle på det, haha! Att jag aldrig lär mig... 
 
I alla fall så gjorde jag mig iordning hos Hjärtat först sen åkte vi till hans pappa som fyllt år och firade honom med lite smörgåstårta osså. Sedan hade jag och Axel tänkt äta på en resturang som jag aldrig ätit på förut, men när vi kom dit så hade dom stängt av någon konstig anledning så vi fick ta bussen till våran älskade pizzeria (mysig och gaaalet goda pizzor) istället.
 
Vart hemma hos hans mamma igen vid halv elva på kvällen, då paltade vi på oss termobyxor, jacka, vantar och mössa, och så gick vi ut och gjorde en stooor snögubbe, kanske inte så fin med morotsnäsa, hatt, halsduk osv, men han blev lite småfin ändå!
 


Idag fick jag dra upp sömntutan ur sängen vid 12 och käka frukost! Sedan la vi oss och kolla på Madagaskar 3, helt klart den bästa utav dom! Så himla söt och en riktig må-bra-film, haha!
 
Ett fysikprov kvar, sedan looooov på torsdag! Längtar galet mycket!
Nu ska jag lägga mig och kolla på One Tree Hill, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: