Love my life

Kom precis hem från Axel, är sjuk IGEN! Fick feber och ont i halsen på julafton och har inte mått så bra sen dess.. Jag som hade tänkt träna massa nu under lovet, men det får skjutas fram inser jag...
 
Har haft en jättemysig jul, på julafton åt vi först julmat och kollade på Kalle Anka hos Axels pappa, sedan åkte vi hem till mig och öppnade julklappar med min familj, åt supergod mat och spelade spel. Natten var dock inte lika mysig, jag låg som ett snurrande element brevid Axel och sov typ ingenting för jag hade så hög feber. Trodde inte jag skulle orka så mycket igår men jag tog en värktablett och sen åkte vi hem till Axels mamma och firade lite jul med henne och hans systrar. Så det var mysigt även om jag vart sjuk!
 
Nu ringde farmor och tyckte synd om mig så jag åker ut till henne och sover! Resten av min familj är ju i Spanien så det är ganska ensamt här hemma..
 
Imorn ska jag in till Göteborg med Maia och hitta nyårsklänning och spana in mellandagsrean! Senare ska vi ut och fira Amanda som fyllt 18! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: