Kriminell pappa

Tiden går så jäääkla fort! Vart tar dagarna vägen egentligen? Men samtidigt är det ju bara bra, det betyder ju att jullov snart är här, julafton, nyår och min födelsedag om 50 dagar. Och snaaaart, om så där EXAKT ett halvår, så tar jag studenten! Eftersom att hösten har gått fort så tror jag att våren kommer gå ännu snabbare!
 
Maiapiraya ringde igår och påminde mig om dagens sovmorgon. Jag blev sjuuuukt glad över den, hade totalt glömt bort den.. så sov enda till kl halv 10! Meeen, natten vart inte lika rolig..
Jag och Axel la oss och kollade på Johan Falk - barninfiltratören igår när vi skulle sova. Men han hade redan sett den så han somnade ganska snart och där låg jag kvar och kollade klart på den. Älskar verkligen dom filmerna, och jag har alltid tyckt om Seth (presidenten av kriminella gänget) för det känns som att han är så himla snäll innerst inne, haha! Men har liksom aldrig kollat själv på dom, så det slutade med att jag drömde att Seth var min pappa och vi bodde ute i en skog i en stuga och det kom dit folk hela tiden som ville döda oss. Jag fick krypa runt för att inte bli träffad av skotten och jag var sååååå rädd! Hahaha.. sjukt läskig dröm måste jag säga! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: