Inte bara tråkigheter

Kände att det är mycket depp här på bloggen så behövde ett lite gladare inlägg nu, så här mitt i natten!

Redan i tisdags då pyntade vi granen, vi brukar inte göra det så tidigt men eftersom resten av familjen åker till Spanien på juldagen så ville dom ha lite extra julkänsla lite tidigare. Så vi pyntade den och myste med lite fika.
Igår (torsdag) så vart det först julavslutning på skolan och sedan åkte jag med Axel hem till hans mamma osså pyntade vi deras gran och så gjorde hans mamma knäck. Massa mys på denna veckan även om jag haft värk i magen!

Ikväll har jag och Maia kollat på en film och bara tatt det lugnt, sjukt längesen sedan sist! Kom hem för en halvtimma sen, hämtade mamma och pappa som vart på födelsedagsfirande ute på Orust. När vi vart halvvägs hemma kom pappa på att han glömt mobilen, så det vara bara att vända ;)

Nu ska jag soovaa! Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: