In my cosy bed

Eller ja, ligger i mammas och pappas säng (får ju passa på nu när dom är borta). 
 
Gårdagen började inte så bra.. Nån minut innan jag ska åka med bussen till Göteborg med Maia inser jag att min plånbok ligger på Axels sängbord.. i Trollhättan. En och en halv timme rök utav våran shoppingtid, bara för att jag vart tvungen till att åka till Trollhättan och hämta den. Inte nog med att jag behövde den för att köpa nyårsklänning, vi skulle ju ut på kvällen och fira Amanda som fyllt och behövde legg och pengar till det. 
 
I alla fall så hittade jag klänningen som jag velat ha, dock inte liiiiika snygg som på bild, men den är helt klart godkänd! Fick köpt ny mascara, lösögonfransar och ett linne. Klänningen får ni se antingen på nyårsafton eller nån dag efter.
 
På kvällen åkte vi in till Göteborg igen och var på Sticky Fingers. För mig blev det inte så många drinkar (vilket jag tackar mig själv för idag), men det var väldigt kul ändå med massa dans och underbara människor!
Kom hem vid strax efter 1 efter som att sista bussen på torsdagar går klockan tolv. Men vart inte det minsta trött så satt och käkade lite och kollade några avsnitt av One Tree Hill, så somnade vid 4 och vaknade upp halv 3 idag. Bara legat kvar i sängen och kollat på OTH heeela eftermiddagen. GOSDAG!
 


Kommentarer
Skrivet av: Maria Abrahamsson

Slit sängen med hälsan! Pappa blev mest bekymrad över chipssmulorna :D

2012-12-28 | 21:16:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: