Han kan klara sig ur jobbiga situationer..

Hade ganska ont om tid imorse, så jag tänkte att jag tar cykeln ner till stationen så slipper jag att stressa. Kommer ut till cykelförådet och inser att min cykelnyckel inte finns på nyckelknippan... Kom på att min broder troligen inte lämnat tillbaka den efter att ha lånat den... Arg som ett bi var jag eftersom jag skulle missa bussen och komma försent till skolan. Så skickade argt ett sms till honom: "Din jävla idiot, du måste lämna tillbaka nyckelfan till cykeln!!! Nu missar jag bussen och kommer försent, tack!"

Ja alltså sååå farligt är det ju inte att komma försent 20min på en mattelektion, men just då var jag skitarg för att han inte lämnat tillbaka nyckeln. Men när jag kommer hem så ligger det en lapp på bänken med cykelnyckeln på..

Klaga inte på hans handstil, den har faktiskt blivit bättre, haha! Men ni som inte kan läsa så står det: Flååååt Natha! Jag gjorde ingenting.... det var en fisk!

hahha, så knäpp, men jag tog hans tuggumin som betalning, mohaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: