Älskade lov

Har haft ett sjukt bra lov, trodde jag skulle få sova mycket detta lovet men det kunde jag ju glömma.. haha!
Känns som om jag flängt fram och tillbaka överallt, men kul och mysigt har jag haft det ändå!

Hade en grym dag igår med bästis och Linus inne i Göteborg {där jag förövrigt vart tre dar i rad, haha!}. Tog en sväng i affärerna och fikade sedan på SOHO. Aldrig vart där förut men det var väldigt mysigt. Sedan vandrade vi vidare till bion, där vi såg Tintins äventyr i 3D.

Maia följde med hem hit igår kväll efter bion. Så det bak av scones, sång, skratt, skype och en genomgång av hennes liv på Spotify.. Haha, sjukt kul! Så vi gick och la oss halv fyra!

Idag har vi tillbringat kvällen hos grabbarna grus som vi ska åka till fjällen med på sportlovet! Längtar galet mycket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: