Snart i din famn

Nu har jag städat, packat och fixat så jag är klar och kan åka direkt till Jonatan efter fältstafetten imorn!

Imorgon är det alltså fältstafett, där alla klasser som vill tävlar mot varandra i olika grenar och så klär man ut sig.
Vi hade ett grymt förslag, att vi skulle ha morgonrockar, ruffsigt hår och gå runt med en tandborste i handen, skitkul tycker jag! Men det förslag som klassen röstade fram idag (! det är imorgon) var att vi ska vara gruvarbetare med pannlampa/bygghjälm och reflexväst... ja alltså om man nu har allt så kanske det är kul, men jag kommer se ganska fail ut och knappt se ut som nån gruvarbetare då jag varken har nån pannlampa eller bygghjälm....

Jag ser inte det minsta fram emot imorgon.. det kommer bli en SJUKT stressig dag, men sån tur är så slutar dagen bra hos Jonatan! Så får hoppas på att dagen blir helt okej även all stress.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: