App-tips

Hade skrivit ett deppigt inlägg om mitt pluggande... och hur mycket jag ville få slut på den här veckan.
Så kom mamma ut till mig i köket och då låtsas grät jag för att visa hur mycket jag hatade mitt liv just då. Då sa jag att dom borde göra en Matte B- app precis som Matte A-appen som jag tyckte var jättebra. Så sa hon att de skulle komma ut en men visste inte när, så kollade hon och den hade redan kommit ut så nu ser mitt liv lite ljusare ut!

Ett tips för er som tycker Matte A eller B är jobbigt eller bara något som ni inte fattar.. så ska ni ladda ner dom! Det var en liten grej på A som jag inte hade fattat, och appen gjorde så att allt föll på plats!



Kommentarer
Skrivet av: Maria

Jag vet att du fixar det, du klarar mycket mer än du tror! Även om det ibland känns tungt och oöverstigligt. En elefant får man äta i bitar, säger en kollega;)

Sen ska man använda tekniken som hjälp, tycker din tekniknördiga mamma :D

2011-05-05 | 08:06:44

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: