Du är redan saknad!

Kl 9 imorse var jag vid brandstationen för en utbildning inför sommarjobbet senare i sommar. Har redan gått den utbildningen, men alltid bra med lite repetition! Så vi fick släcka lite eld och en docka som brann osv. Vi var klara redan vid 10, vilket var härligt!

Ikväll så skulle jag och Maia ha zumbat men den var inställd så vi tog oss en promenad med härligt snack. Vi kommer inte ses på typ en månad, ne men lite drygt 20 dagar, buhuu :( Men alltid lika trevligt att ha en pratstund med min bästis! ♥

Bild från förra året när vi tog vårt första dopp! {Jag har fortfarande inte badat "på riktigt" iår...}


Kommentarer
Skrivet av: Maia

awww... kommer sakna dig sjukt mycket twin <3

2011-06-16 | 22:35:43
URL: http://maialundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: