Dag 3: Mina föräldrar

Dag 3 med 3:e inlägget!
Om mina föräldrar då!

Jag och mina föräldrar har väldigt mycket gemensamt och gör även väldigt mycket tillsammans. Vi älskar att träna, i början när jag började på Sportlife så åkte jag alltid med pappa och spinnade. Tyvärr så har min broder tagit över, jag tröttnade på det och kör bodybalance med mamma istället.

Jag och pappa har även fota som ett gemensamt intresse. Ingen av oss fotar lika mycket men jag fotar ändå fortfarande, han har nästan lagt ner det helt.. tror inte han har tid längre, haha! Jag sålde min systemkamera förra året, men han har kvar sin vilket jag är överlycklig över så jag kan låna den ;)

Min pappa är.... ja, väldigt random och knäpp, haha! Ne men ibland får jag kramp i magen av garv för att han är så knäpp.. men samtidigt kan han var en pain in the ass! Han och min bror tillsammans är galet irriterande ibland och håller med varandra om allt och är alltid på samma sida. Meeen, jag älskar dom ändå!

Jag och mamma tar promenader på kvällarna ibland och då går båda helt tysta, ingen av oss tänker ens på det.. vi bara går och tycker det är skönt och känna att man har sällskap när man går.. haha kanske låter jättetråkigt, men vi går och tänker på våra saker och har inte behovet av att prata då. Prata gör vi vid massa andra tillfällen, haha. Men vi är som bästa kompisar annars.



Kommentarer
Skrivet av: Maria

Älsklingsgumman, jag blir alldeles varm om hjärtat! Saknar dig massor, jag har ju ingen promenixpolare ;) Men jag vet att du har det så gott där du är. Lots of hugs....mamma

2011-06-20 | 22:22:05

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: