10 dagar ute på havet

Hmm, jag och mina löften haha..
Jag har vart ute med min kära skuta Westkust. Det har varit Nordisk Seglats så vi har tävlat från Sverige till Danmark och sen till Norge.

Skulle egentligen seglat som elev, men när jag kom till Varberg där vi skulle mönstra på så sa dom att jag skulle segla som instruktör i stället vilket jag tycker var mycket roligare, älskar ju att lära andra!
Har vart 10 grymma dagar! Vi kom 3a första etappen mellan Varberg och Hobro i danmark, vi vann 2a etappen mellan Hobro och Fredrikstad i Norge, vi vann tårttävlingen som var i Hobro och vi kom 2a i innebandy tuneringen som var i Varberg.

Tog 3 kort tror jag, eftersom jag är ute med westkust en heldel så blir det aldrig några bilder.. Så har lånat bilderna från Tintins facebook!
När vi hejar på våra grymma spelare i innebandy tuneringen! Det var så roligt för där avbytarbänken stod, satte sig en gammal tant brevid våra spelare, haha! Hon satt där och hejade på, hon var så söt!
Våran übersnygga tårta som 3 utav eleverna gjorde. Så snygg så att det blev en första vinst på den!
När Fredrik sätter upp våran fina galjonsfigur, haha! En utav våra instruktörer fyllde år när vi var ute, hon fick en stor uppblåsbar penis!
Bananbåtsrace i Fredrikstad. Det gick inte så bra för oss...
Avslutar med 2 bilder på några elever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: