Silverschampo och nytt iphoneskal

Mitt hår vart ju väldigt fint när jag färgade det i veckan... men silverschampoo't 3 min när jag duschade igår tog bort det värsta, vilket var toppen! Har inte tyckt det fungerat förut men nu blev det verkligen skillnad!

Har vart och handlat lite idag med mamma, lite presenter och annat. Fick köpt mig ett rött iphoneskal för 49kr på Media Markt, vilket fynd! Jag har saknat mitt röda metallic som jag hade, så när det röda låg där och ropade på mig så kunde jag inte motstå... plus att mitt dalmatin färgade (ska vara leopard egentligen...) skal är gaaanska så söndrigt.


Kolla in min lååååånga fläta...

Nu åker jag snart till jobbet! Cyah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: