Årets lista: 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag tog mod till mig och gick Funkykidz-utbildningen. En av de bästa saker jag gjort. Älskar att jobba/vara med barn och älskar att dansa... finns det då något bättre?

2. Höll du några av dina nyårslöften?
jag har aldrig haft några nyårslöften men saker jag vill förbättra: träna mer och bättre, lägga mer tid på skolan och kompisar. 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Haha nej

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej och tur är väl det!

5. Vilka länder besökte du?
Spanien 2 gånger, i somras och nu över jul-nyår.

6. Är det något du saknade år 2010 som du vill ha år 2011?
Hmm.. det tror jag inte, tycker 2010 var ett väldigt bra år :)

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
13 maj - träffade Jonatan för första gången! ♥

8. Vad var din största framgång 2010?
Jadu, tror inte jag hade nån ;)

9. Största misstaget?
Glömde mina älskade ringar på flygplatsen i Spanien i söndags! haha.. nemen har nog inte gjort något misstag.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ne, bara förkyld och sånt.

11. Bästa köpet?
Hmm.. min älskade iPhone, fast det var ju iofs mamma som betala ;)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, resor till jonte hihi.. 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Familj, vänner och pojkvän!

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010?
Shakira - Waka waka
Bruno Mars - Billionaire
September - Mikrofonkåt (från Så mycket bättre)
och många fler.

15. Hur tillbringade du julen?
Med min familj, mormor och morfar, och Jonatan, i Spanien

16. Favoritprogram på TV?
Hmm, Ensam mamma söker haha, CSI osv

17. Bästa boken du läste iår?
Kommer inte ihåg alla jag läst, men en utav dom är Elsas mode av Sofi Fahrman, som är grym!

18. Största musikaliska upptäckten?
Shit va svårt.. Men måste nog säga Petter. Jag har ju hört honom förut, men det var nog iår (2010) som jag upptäckte hur duktig han är!

19. Årets bästa film?
Åå, så himla många bra.. men några av de var Dumma mig 3D och Alice i underlandet.

20. De bästa nya människorna du träffade?
Jonatan såklart och min älskade Teknikfamilj! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: