Kärlek

Min älskade pojkvän sa till mig att han skulle komma i fredags, men lurade mig totalt och vid 22-tiden på torsdagkväll så kommer han och pappa in genom dörren! Haha, så jävla bäst är han :)
Så mamma och pappa visste om detta... snälla föräldrar och pojkvän man har som ljuger för en ;)

Så min helg har vart jättebra med massa mys, kalas och Funkykidz-workshop. Synd bara att workshopen var idag när jonatan skulle åka hem, hade ju helst velat vara med honom tills han åkte. Men gick på workshopen med bästa AK!

btw... imorn fyller jag år! :D
Har egentligen redan fått nästan alla mina presenter eftersom jag hade kalas igår, men födelsedagen är ändå en mysig och speciell dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: