iPhoneskal: svart/vit leopard

Jag beställde leopard-skalet (i present från mamma och pappa) till min mobil, men så fick vi mail om att det inte fanns på lagret, så det kunde ta upp till 3 veckor eller så fick jag välja ett utav de andra leopardskalen.. men jag valde att vänta för jag tyckte inte de andra var så snygga.
Sen kom det ett till mail om att skalet var helt slut, så jag fick välja ett utav de andra. Så valde detta svart/vita. De skickade även med 2 spegel-skydd.

Vet inte riktigt än vad jag tycker om skalet och spegelskyddet... Skalet verkar vara väldigt ömtåligt för det har nån mjuk yta. Spegelskyddet är ju smart eftersom jag ändå använder mobilen som spegel rätt ofta, haha men snyggt vet jag inte om det är..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: