En annorlunda dag

Idag har vi haft en aktivitetsdag (eller va man ska kalla det) på skolan. Så alla 1or har vart och testat sporter eller aktiviteter. Jag och Maia valde att prova på fäktning (!!) haha, ehm ja.. det var annorlunda måste jag säga, men rätt kul ändå. Så vi slutade vid halv 12, sen gick vi runt i stan och kollade i affärer. Men trot eller ej så köpte jag bara en eyeliner.

Åkte hem vid 3 och gick sedan på en ansiktsbehandling vid 4. Fick det i present utav Ninas familj, såå snällt!
Så just nu sitter jag här, 2h senare, och är fortfarande fet av återfuktande o grejer, men skönt var det! :)

Bara för att jag inte har nån bild o lägga upp här så tänkte jag vara snäll och lägga ut en bild på min snygga utväxt jag hade i Spanien... bara så ni har nått att titta på liksom.
......................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: