Onsdag,

Nu har jag precis tagit en dusch, har vart och tränat box med Mandypandy! Det är så jäkla skönt o kul med box.. men får slå ur sig aggression och kan tänka på sånt man inte tycker om vilket gör att man presterar grymt mycket bättre.

Men nu är jag helt slut men längtar nästan till den första november då det är jubileum på Sportlife i Varekil, då ska dom ha nått superbox-pass, typ!

Nu ska jag snart ta o krypa ner i sängen, den längtar efter mig och jag längtar faktiskt lite efter den med :)
Tråkigt inlägg idag men hade inget nytt direkt o inga roliga bilder att lägga in.. får se om det blir bättre uppdatering snart!


Kommentarer
Skrivet av: Emma

Sv: Tack så mycket :)

2010-10-20 | 22:42:50
URL: http://ericsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: