Mycket ointressant om du ej äger en iPhone!

Har vart på mitt värsta spinning-pass ever idag! Kändes att man inte spinnat på ett jäkla tag..

Måste tipsa er med iPhone om den här appen.. om ni nu inte redan har den ;)
Sleep Cycle - Om ni har svårt för att vakna på morgonen och blir skit sur när alarmet ringer.. då är denna grym! Man har den i sängen när man sover, då känner den av hur du rör dig under en natt, och väcker dig när du "sover lätt".
Den har en del inställningar osv, bilden till vänster så ställer man in vilken tid man ska gå upp MEN .. det jag tycker är liite jobbigt: Den har en tid på 30min som den kollar när du sover lätt, och väcker dig då.. så det kan va en halvtimma innan du ska upp, You never know ;) Men man känner sig iaf utvilad när man väcks!
Bilden till höger visar hur du sover under nätterna, och om ni kollar på hur jag sov inatt så var inte det så bra.. haha! Somnade efter halv 2, var helt klarvaken :(

Nu när jag ändå snackar sömn så kan jag lika gärna ta o lägga mig! Godnatt, tomorrow is a big day ;)


Kommentarer
Skrivet av: pacman

Du slet hårt vännen. Gött jobbat :)

2010-10-26 | 16:37:51

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: