Snö snö snö

Jag la mig inte tidigt igår.... jag somnade knappt heller. Jag låg och tänkte på allt o ingenting så somnade aldrig.. men det gjorde jag ju någon gång för jag blev iaf skitsur när klockan väckte mig!

Idag var det snöökaos/storm.. fytusan! Jag var som en fryst klump med snö i hela ansiktet när jag kom in till idrotten på morgonen. Sminket satt under ögonen, haha ginia såg ut som en panda med svart runt ögonen! så söt :D

Om några minuter kommer jonteponte hem från falkenberg, längtar redan efter honom fast jag sa hejdå igår morse! Ska bli skönt att ha någon o mysa med i detta mysväder.


Kommentarer
Skrivet av: Linnea

Sv: Vi har haft det ganska länge o det är... Annorlunda mat, helt klart! Vissa grejer är faktiskt jättegoda, andra, inte lika goda.. ;)

2010-11-10 | 12:52:17
URL: http://linneaahlenius.blogg.se/
Skrivet av: ginia <3

HAHAHAAH :D tuuur att jag inte hade vattentät mascara :P

puss<3

2010-11-10 | 18:32:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: