Jag tror jag blitt galen

Idag är jag stolt över mig själv! Vid halv 7-tiden så bestämde jag mig för att gå ut på en powerwalk eftersom jag kände för att vara ute i det fina vädret. Så jag gick i nästan en timme, med musik i öronen såklart.. annars är det dötrist!
Efter halva vägen så fick jag ett jättesug av att springa (har haft det hela veckan efter att jag provade att springa på löpband för första gången nere på Sportlife i söndags) så jag gick hem och bytte till träningskläder, oootroligt varmt vart det. Sen powerwalkade jag till slingan vid skolan, eftersom jag hatar att springa (överhuvud taget egentligen) i samhället där folk ser ;) Så jag sprang 2 varv där och sen hem.

Jag vet att det inte är långt, men eftersom jag hade gått en lång promenad innan så var jag död.. + att jag som sagt typ aldrig brukar springa ;)

bjuder på den här grymt heta bilden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: