Man lär sig av misstag

@#!!€%?@!#!?!@?!?#
Kan man hata något så mycket som när Movie Maker slutar fungera och man kommer på att man inte sparat filen en enda gång!?

Jag hade preeeecis gjort klart filmen, skulle bara förlänga slutbilden så hänger de sig .. Nu orkar jag inte göra om allt, men fixar en ny film imorgon och lägger upp den när den är klar :)
Först på morgonen blir det Funkykidz, ska måla de små barnen till troll! haha, får se hur det går. Sen ska jag träffa Maia :)

Update:
Jag älskar nog kanske ändå Movie Maker... när jag startade det igen så hade den sparat filen automatiskt och kunde återställa allt *HAPPYFACE*
Men den kommer upp här imorgon, ska sova nu så jag är glader mot alla barnen imorn!


Kommentarer
Skrivet av: Jennifer

Ibland har man jävligt tur! haha ;D

2010-03-16 | 13:42:50
URL: http://theeasyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: