Utbildning i helgen

Nu har jag kommit hem efter ett BodyJam-pass och har ätit. Det nya passet var mycket svårare än det gamla tycker jag, men det är kul ändå :)
Jag är sjukt nervös, men ändå rätt taggad inför imorgon. Imorgon ska jag på instruktörsutbildningen i Funkykidz!
Ska sluta lite tidigare från skolan, de ska ändå bara åka pulka ;)
Utbildningen är under hela helgen, så man är där under ett antal timmar, sedan åker man hem o tränar. Kul,kul!

Kommer nog uppdatera lite under helgen om jag får tid över :)
puss&kram


Kommentarer
Skrivet av: Johi- Drömmar om vanilj

Lycka till!



Jag har en kompis dotter, en go tjej på 11 år som börjat att blogga. Hon vill så gärna ha en fin bloggdesign - har du tid och lust att göra för en liten peng?



Kram o häla familjen

2010-01-15 | 17:37:06
URL: http://teacherjohi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: