Tredje och sista dagen avklarad..

och .. *trumvirvel* ..
jag blev godkänd :D Så om 3 veckor drar det hela igång!
Den ena uppgiften då vi skulle först lära ut koreografin och sedan sitta o dirigera gruppen, där gick det inte så jättebra, det blev lite blankt ett tag.. menmen. Andra uppgiften då vi skulle leda en dans till en låt gick super :)
Längtar nu tills det drar igång, men det är mycket som ska förberedas. Eftersom jag har först 4-5åringar och sedan 6åringar så ska jag träna in 2 olika pass, men det ska bli kul :)

Idag blir det slöa, tv och soova!
Imooorn blir det inte kul, måste plugga till 2 prov som är till på tisdag -.- det är inte så bra för mitt pluggande att göra något helt annat en hel helg.. men det ordnar sig ;)
puss&kram


Kommentarer
Skrivet av: pacman

Tag en sak i taget så kommer det gå kanoooon :)

2010-01-17 | 18:22:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: