6 januari, är hemma nu.

Vart tänkt att jag skulle komma hem igår från kusinen, men det var så trevligt så jag stannade tills idag :)
Det är så jäkla skönt och vara där, bara ha de skönt och passa gullungen!
På måndagen drog vi på oss kläderna och gick ut till en asgrym backe, låg väldigt nära där dom bor, som var helt perfekt lutning på, inte för brant men ändå så man får jättefart ner. Haha, kul kul!

gullungen med sina klossar.


Vi kom på att lilla N kan ha sina klossar enda tills hon é 40år! Haha.. När min familj kom så började pappa och min bror att bygga massa saker med klossarna och bråka om vems tur det var att bygga osv..
- Nuuu är det min tur!
- Naae jag har inte byggt klart!
- Varannan gång, du kan ju inte bygga om :O


Kommentarer
Skrivet av: pacman

Ja du är väl la gött skön ;)

2010-01-07 | 11:42:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: