5/2, Maia 16år och 1dag ;)

Tjenixen! ;)

Idag blir de slöiskväll med mamma! Det sitter två geeks där nere och lanar, och pappa är på båtmässa så det blir jag och mamma framför tvn med nån film ikväll :) Först blir det tacos och även 'genrep' på dansen inför imorgon också.. jaa, hjälp, imorgon drar det igång!
Men jag tror nog allt att det ska gå helt okej.. jag kan ju koreografin bra så det är mest allt annat med att lära ut osv.
Tomorrow skriver jag hur det gick ;)

Igår fyllde min kära kompis Maia 16år!! ♥


Kommentarer
Skrivet av: Maia

Taack Nathis:D lycka till imorgon :)

2010-02-05 | 20:56:23
URL: http://maialundstrom.blogg.se/
Skrivet av: Johan

Det verkar som om du är den enda av syskonen Abrahamsson som kommer få övningsköra med. För lillebror lär väl välja köpa en superdator istället för en bil när han blir 18. Geeeek!!! :) Ett tips, spaken till vänster på elcentralen är huvudströmbrytaren= Släcker allt = inget lan :D Mohahaha

2010-02-05 | 23:49:57
Skrivet av: Nathalie | Najtan [SVAR]

Johan: HAhahaha tack för tipset!! ;D

Skulle inte förvåna mig om han gjorde ;)

2010-02-06 | 15:42:38
URL: http://najtans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: