Natha goes smart #7

Detta inlägg måste faktiskt ha denna rubriken även om det inte egentligen var min smarthet som kom fram där ;)

Igår, ja alltså det är knappt jag vågar skriva vad vi (mamma) gjorde igår... det var rätt klantigt!
Som jag sa så var jag mycket orolig över min utväxt eftersom färgen aldrig ändrades, den var helt vit hela tiden.

Så när jag skulle skölja ur det så läste mamma på bruksanvisningen för att kolla vad hon gjorde för fel eller om det var ljus färg... Då såg hon vilket misstag hon hade gjort. Eftersom att efterbehandlingstuben såg ut som färgtuben typ alltid ser ut medans färgen såg ut som nån sprayburk... SÅÅ hade hon i efterbehandlingen med den äckliga geggan ist för färgen = det händer inget. Smart där!

Men sån tur är så är hon så himla snäll och skyndade sig (runt 22-tiden) ner till Ica och köpte ny färg! :)
Så allt löste sig såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: