Fick blåsa bort dammet

När jag städade mitt rum så hittade jag mitt fotoalbum där det ligger en del gamla bilder.. men långt ifrån alla! Så jag tänkte att jag skulle visa några bara, lite random bilder bara :)
Jag var cool redan då...

Hahah, erkänn man bara vill ta tag i kinderna!

Jag och brodern, haha naw älskade maxen vad gulligt tjock du är 


bild1- jag och brodern
bild2- jag och min första kusin, jisses vad tiden gått fort, lilleman fyller ju 9 i januari!

Avslutar med två bilder på mig från Nobelfesten i 5an. Det var grymt kul!


Kommentarer
Skrivet av: Maria Abrahamsson

Guuud vad kul att se bilderna på er sötnosar, puss!

2010-12-04 | 14:53:09
Skrivet av: Jonatan

Lika söt då som nu älskar dig <3<3<3

2010-12-04 | 15:47:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: