Bilder från Spanien -09

I lördags när Maia var här så kollade vi på gamla bilder från när vi gick i 7an (och herreeguud va småå alla var..) och även andra massa bilder.
Så skulle jag visa en bild från Spanien, och visste vilken mapp den låg, men kunde verkligen inte hitta den. Hittade inga bilder från Spanien.. vilket var mycket konstigt. Så jag fick sätta in min externa hårddisk och lägga över hela Spanien -mappen från den .. Hela mappen hade alltså försvunnit med över 500 bilder, mycket konstigt!


Så nu sitter jag här o kollar igenom dom, och tänkte att jag ändå kunde lägga upp några random pics som jag tror att jag inte visat förut ;)


Denna har jag haft som header en gång, men när jag såg denna så kom jag och fundera på vart de här flippfloppen är.. ingen aning faktiskt :[


Kommentarer
Skrivet av: Maia

Random!!!!! (a)

2010-04-26 | 17:18:43
URL: http://maialundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: