Natha goes smart #5

Idag stängde jag av alarmet på mobilen trodde jag, men samtidigt som jag gör det så kommer jag på att det var inget alarm, utan det var någon som ringde. Så jag kollade på mobilen och såg att det var S, från Sportlife som jag hade klickat! Så jag kollade på klockan och såg att den var 09.50!! 09.40 skulle jag vart där nere och funkykidzen började 10.00...

Smaart natha, ännu en funkykidz grej som gick bra!

Jag hade glömt ändra dag från lördag till söndag på alarmet (!)

Men drog på mig kläderna snabbt och cyklade ner, så hjälpledaren körde lite lekar med barnen så länge så det gick bra ändå :)

Ne nu måste jag sova!


Kommentarer
Skrivet av: Helena

Fin blogg du har :)

2010-04-26 | 00:15:23
URL: http://helenavesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: