Nu; chiiips

Imorse när jag vakna så var det inte ett moln på himlen, yes tänkte jag, soola sen! Men efter att ha ätit frukost så vart det moln över hela himlen.. inte så kul. Sen ringde linn och undrade om jag ville hänga med ner till torget, så vi kolla runt på lite saker och fika. Jag köpte mig ett par nya solbrills och lite annat :)

Har grymt ont i ryggen idag, inte alls kul. Ska försöka ragga upp nån familjemedlem o hör om nån kan tänka sig att ge lite massage!

Imorn blir det NP i matte, sen klippklipp my hair. Längtar! ;)
Ne nu ska jag äta chips, jag och mamma kände att vi behövde trösta oss med det efter att pappa köpt fel Pyttipanna, han råkade köpa stuvad pyttipanna (!) Tänk dig pyttipanna i brunsås, förjävla äckligt!


Kommentarer
Skrivet av: Maia

HAHA finns ens STUVAD pytt i panna (?!)

2010-04-16 | 17:24:15
URL: http://maialundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: