"Är ni ute på korv-sugning?"

Haha, japp.. här sitter jag o nina med varsin dator på Påskafton! ;)
Nemen vi har det trevligt, musik snack o skratt!

Apropå skratt.. vi har en tradition att ALLTID gå ut och grilla i skogen på typ påskafton, midsommar, nyår osv.. inte så kul längre med andra ord :) Men som tur är så är Nina alltid med!
Och idag så vart vi o grilla, så gick det två killar förbi på stigen och så skulle pappa antagligen säga "Är ni sugna på att grilla korv?" eller nått liknande.. MEN han sa inte det, han sa "Är ni ute på korv-sugning?" Hahahhahahahaha!
Hur lyckas man undrar jag? Jag dog nästan iallafall av skratt :)

Nä nu ska jag och nina nörda vidare, Glad Påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: