Ooont i halsen

Hej!
Hur är det med er? Själv ligger man i soffan och har jätteont i halsen o kan nästan inte svälja :(
Vart i skolan först och gjorde ett SO-prov sen gick jag hem. Ush, halsont är inte kul!

Denna veckan har jag inte gjort så mycket, mest pluggat. Men följde med Linn ner till torget igår, hon skulle köpa present till sin syster :) Sen när jag kom hem vart jag helt död, somna i soffan en liten stund innan jag kunde börja plugga.

Idag blir det nog film som gäller och kanske lite The sims3, var väldigt längesen jag nördade det nu ;)
Imorn blir dt till optikern med mami, ska kolla om min syn förändrats, tror det för jag ser sämre fast jag har mina glasögon :/
Menmen hare fint, hoppas ni mår bra!


Kommentarer
Skrivet av: Morfar

Tycker synd om dig kram morfar

2009-09-18 | 14:01:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: