1 oktober och redan vinter

Hallå!
Vet ni vet ni!? På tisdag kommer de som ska fixa våra rum :D Glad eller vad?
Har typ väntat på det här i .. ett par år ;) Sen blir måla och tapetsera!

Idag har vi haft aktivitetsdag för 8:orn, och vi var då på fotbollsplanen och gjorde lekarna.. jag visste att det skulle bli sjukt kallt, men inte sååå kallt! Jag hade tjock halsduk men glömde tyvärr vantarna så händerna vart isbitar när vi slutade. Dagen var lite seg men helt okej.

Ikväll blir det nog att Linn sover här eller att jag sover hos henne, för imorn ska vi till Gbg hade vi tänkt :) Ska hämta mina glaslögon och shoppa lite! Tur att man har lite cash nu!

Jag har ett fotosug.. men vad ska jag fota?


Kommentarer
Skrivet av: den bästa

mig ;) haha skoja bara xd

2009-10-01 | 17:07:34
URL: http://linnkaarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: